https://goo.gl/photos/bcJEBPsYYJQwpk8A7 Tutaj znajdziecie wszystkie zdjęcia z
sobotniej zbiórki drużyny :)
Zapraszamy do zapoznania się ze zdjęciami z tegorocznego obozu :)
https://goo.gl/photos/EghtgqiNeMA1n4fMA
Czuwaj! Przypominam,że teraz zbiórki drużyny i zastępów mamy w środy. Zapraszam w najbliższą środę (02.03.16r) na zbiórkę drużyny! Do zobaczenia :)
XXXIII Rajd Kopernikański za nami! :)
Na tegoroczną trasę harcerską wybrały się dwa patrole z naszej drużyny: " Wigry" i "Sokół".
Pomimo deszczu i zimna oba patrole bardzo dobrze poradziły sobie na trasie, którą musiały pokonać.
Patrol "Wigry" zdobył II miejsce i wygrał mnóstwo różnych rzeczy, które wykorzystają na przyszłych zbiórkach. Gratulujemy patrolowi!! :)
Patrol "Wigry":
Patrolowa: dh. Paulina
Zduńska
Reszta patrolu: Marcelina Żelazińska, Inga Lewandowska,Amanda Folborska, Małgosia Oleszek, Marta Włodarska.
Patrol " Sokok"
Patrolowa: dh.Dominika Pęcherska
Reszta patrolu: Wiktoria Markowska, Michalina Żelazińska, Lena Tomaszek, Marek Pawłowski, Paweł Pawłowski, Kuba Lisewski.
Informacje dla osób jadących na turniej:
Termin 18-19.04.2015r
Miejsce spotkania: Hala Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego i VIII LO ul. Grunwaldzka 33/35.
Zabieramy: strój na basen, 2 bilety MZK(lub pieniądze na bilety), książeczkę harcerską, mundur, oraz wszystkie rzeczy, które zawsze zabieramy na biwak.
UWAGA !!
Dnia 25.06.2014r. po zbiórce (godz. 18.40) odbędzie się zebranie z rodzicami w sprawie zbliżającego się obozu. Zapraszamy rodziców harcerzy wybierających się na tegoroczny obóz :)
Poniżej znajdziecie harmonogram akcji zarobkowej. Prosimy o zapoznanie się z harmonogramem. Jest jeszcze kilka wolnych miejsc, chętne osoby prosimy o kontakt z dh. Agatą :)
CZUWAJ!
Poniżej znajdziecie Informator II Ogolnopolskiego Turnieju Halowej Pilki Noznej ZHP. Pamiętajcie zabrać zgody rodziców na kolejną zbiórkę! : )
Hufiec ZHP Toruń zaprasza na RODZINNE WARSZTATY :)
W tym roku na Rajdzie Kopernikańskim śpimy w SP nr. 13, która mieści się w Toruniu przy ul. Krasińskiego 45/47 :)
Informacja dla osób jadących na Rajd Kopernikański. Pobierzcie sobie plik i go przeczytajcie. Poniżej znajduje się link do filmiku o którym mowa. Skopiujcie link i otwórzcie go. Następnie oczywiście obejrzyjcie filmik : )
Widzimy się 06.02.2014, a do tego czasu myślcie już nad wykonaniem tych zadań :)
https://picasaweb.google.com/111486909192071896603/FilmNaRajdKopernikanski
Zachęcamy do przekazania 1% Państwa podatku naszej drużynie.
CZUWAJ!
Zachęcamy do zapoznania się informatorem Rajdu Kopernikańskiego, który odbędzie się już w lutym!
Tekst piosenki na Biwak Mikołajkowy:
Kabaret OTTO- Święty Mikołaj
Za oknem śnieg prószy i prószy
Nagle dźwięk, który zawsze wzruszy
Może to sąsiad idzie sprzedać butelki
A może u sań dzwonią srebrne dzyndzelki.
Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Obdaruj, wszystkich obdaruj
Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami
Bo ciężko jest żyć samymi ideami.
Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Z dóbr materialnych klęską urodzaju
Kochamy cię, choć kojarzysz się z chłodem
I jak klasycy masz siwą brodę.
Galeria zaktualizowana! : )
Przypominamy, że trwa konkurs na wykonanie najciekawszej fotografii przedstawiającej zjawisko fizyczne występujące w przyrodzie. Termin oddawania zdjęć w formie papierowej 20.11.2013r. Powodzenia! : )
Przypominam, że najbliższa zbiórka (05.06.2013r) została odwołana!
Natomiast na zbiórkę za 2 tygodnie czyli 12.06.2013r ubieramy mundury polowe lub rzeczy, które możecie wybrudzić.
Kilka dni przed zbiórką oczekujcie informacji potwierdzającej na naszej stronie!
Prze okazji zapraszam do naszej galerii. Znajdziecie tam zdjęcia z Biwaku majowego
w Pigży.
Z harcerskim pozdrowieniem
C Z U W A J !
Ważne informacje dotyczące obozu!
Informuję o zmianie terminu odwiedzin dla rodziców na obozie letnim, odwiedziny zostały przełożone z dnia 10.07.2013 (środa) na 07.07.2013(niedziela). Informuję także o przesunięciu terminu wpłaty zaliczki bezzwrotnej z dnia 15.04.2013 na 25.04.2013, oraz terminu oddawania kart kwalifikacyjnych z dnia 15.04.2013 na 10.05.2013r.
Prosimy o kontakt osóby, które potrzebują zaświadczenie o dofinansowanie z pracy od rodziców.
Oto kilka wskazówek jak wyszyć swój mundur:
1. Znaczek zastępu
Każdy zastęp ma swój znaczek zastępu- mam nadzieję, że wiecie jak wyglądają wasze znaczki.
Jeżeli nie pamiętacie jak dokładnie wygląda wasz znaczek zapraszam do zakładki
„O drużynie/zastępy”.
Znaczek zastępu wyszywamy na prawym rękawie munduru ok. 2 cm od góry. Wymiary znaczka: 5cm długość, 4cm szerokość.
2. Miejsce na sprawności
Po pozytywnym zamknięciu próby na sprawność, czyli zdobyciu sprawności możemy wyszyć ją w odpowiednim miejscu na mundurze.
Miejsce na sprawności tworzą trzy rzędy różnokolorowych kółek.
Najwyżej położone kółko- kolor czarny. SPRAWNOŚĆ MISTRZOWSKA
Rząd kółek po lewej stronie- kolor granatowy. SPRAWNOŚCI *
Kółka w środkowym rzędzie(pod kółkiem w kolorze czarnym)- kolor zielony. SPRAWNOŚCI **
Rząd kółek po prawej stronie- kolor czerwony. SPRAWNOŚCI ***
Miejsce na sprawności wyszywamy na prawym rękawie munduru ok. 10 cm pod znaczkiem zastępu. Kółka, w których wyszywamy sprawności powinny być wielkości monety 1zł. Odstęp między kółkami ok. 0,5 cm.
3. Herb Torunia
Herb Torunia wyszywamy na lewym rękawie munduru ok. 15cm od góry.
Wymiary Herbu: ok. 6cm x 6cm.
BIWAK MAJOWY 80 TDH AGRICOLA
Termin: 10-12.05.2013
Miejsce: Szkoła Podstawowa w Pigży (gmina Łubianka)
Koszt: 40zł (ostateczny termin wpłat - 24.04.2013)
Wyjazd: piątek (10.05), zbiórka pod szkołą w Brzozówce o 16.40
Powrót: niedziela, 13.00 pod szkołą w Brzozówce
Ekwipunek: mundur harcerski (jeżeli harcerz posiada), mundur polowy, śpiwór, buty na zmianę, ubiór do spania, bielizna, ciepła odzież, kubek, sztućce, przybory do jedzenia, przybory do mycia, ręcznik, przybory do pisania, latarka
UWAGA!
Osoby, które zdeklarowały przyjazd na Rajd we własnym zakresie spotykają się na Placu Św. Katarzyny- pod XLO o 16.30!
Osoby, które zdeklarowały przyjazd z kadrą spotykają się pod Szkołą w Brzozówce o 15.30 i mają ze sobą 10zł na autobus!
Przypominam wszystkim o zabraniu legitymacji szkolnej!
Na biwak jedziemy w mundurach!
EKWIPUNEK UCZESTNIKA RAJDU!
mundur harcerski(jeśli posiada), rzeczy na przebranie, do wybrudzenia, śpiwór, rzeczy do spania, legitymacja szkolna, obuwie na zmianę(np trampki), kubek, sztućce, menażka/talerz, przybory do mycia, ręcznik, przybory do pisania i szycia, chleb, dżem, pasztet, ser.
Przypominam również o zabraniu swoich strojów, nauczeniu się piosenek patrolu oraz przypomnieniu sobie swojej roli w scence.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com